۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه

قطعه ی ناتمام پازل مخوف و مفسد جمهوری جنایتکار اسلامی: سن اعتیاد در ایران به هشت سال رسید!



افزون بر آمارهای تکان دهنده پیرامون درصد زیر خط فقر، بیکاری، تورم، رکود اقتصادی، مرگ و میر بر اثر تصادفات، سقوط هواپیما، فساد و فحشا و اعتیاد، جمهوری اسلامی که همواره با وقاحت تمام وجود هرگونه بحرانی را در کشور رد کرده است، در برنامه ای رادیویی دست کثیف خود را رو کرد و پرده از موزه ی وحشتی که این حکومت انسان ستیز و هستی ستیز و مرگ اندیش و کثیف به بار آورده کنار زد.

برنامه ی رادیویی که در تاکسی که با آن به سمت خانه می آمدم، شنیدم، آه از نهادم بلند کرد و صورتم را از خشم، سرخ...

برنامه ی رادیویی که عصر امروز حوالی ساعت 5:30 از رادیو تهران پخش شد، (و شوربختانه نتوانستم در آرشیو برنامه های این رادیو، این برنامه را پیدا کنم!) عبارت بود از برنامه ی مسخره ی گرفتن جشن تولد برای دختری هشت ساله به نام مهسا که به گفته ی مجری برنامه، این دختر معتاد بوده است!

آری، درست می شنوید، در مملکت امام زمان که به جهت جنایت های حکومت ولایت فقیه به آخر زمان و موزه ی وحشت بدل شده است، سن اعتیاد، به هشت سال رسیده است!

وحشتناک تر و وقیحانه تر اینکه رادیوی آخوندی جمهوری اسلامی، با افتخار از این اتفاق هولناک سخن می گفت و بجای گذاشتن یک برنامه ی روانشناسی و جامعه شناسی پیرامون اعتیاد و این اتفاقات اندوه بار، با عشق و علاقه حرف از ترک کردن و پاک بودن این دختر کوچک می زد. آخر بچه ی هشت ساله را چه به اعتیاد و ترک؟! ای داد...

پیش از نیز بر اساس آماری که سازمان بهزیستی خود رژیم بیرون داده بود، سن اعتیاد به ماده ی مخدر و سمی شیشه در دختران به دوازده سال رسیده بود.

همچنین پیش تر، فیلم کوتاهی بر روی فضای مجازی آمد که در آن دختری شش ساله، در بیمارستان عشایر خرم آباد، ماده ی مخدر کراک مصرف می کند!

بی گمان اصلی ترین بانی و عامل این رویدادهای دلخراش خود رژیم خونخوار جمهوری اسلامی است.

ننگ و شرم جاودان بر دیوان اسلامستان الله...

به راستی که سی سال پیش، نقشه ی شوم ویرانی و تاراج و اشغال و چپاول ایران به دست مولایان اهریمن خو و شرکایشان کلید خورد...

تنها یک جمله می توانم بگویم و مطمئنم تحقق آن جمله بسی نزدیک است:

سرنگون باد جمهوری جنایتکار اسلامی

سروش سکوت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر