۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

پدر در پدر آریایی نژاد (و آیت الله بی بی سی!)




اندکی برای سرگرمی!
 
نتیجه ی یک پژوهش بر روی سنده ی سگی در صحرای کربلا که گفته می شود شمر پس از کشتن امام حسین به آن تبدیل شده، و مقایسه ی آن با دی ان ای امام سید علی حسینی خامنه ای و تشابه جمجمه ی او با سگ مذکور، نشان می دهد که نژاد سگ و رهبر مفلکین و مفنگیان جهان -خامنه ای- یکی است. (البته به سگ بی ادبی نشود، این محققان این رو گفته اند! ظاهرا بیشترین تمرکز بر سنده ی سگ بوده نه خود آن...)
بر اساس این پژوهش شگفت و یگانه ی دانش ژنتیک که در دانشگاه ماسا چُسِت صورت گرفت و از طریق بنگاه سنده پراکنی یونایتد کان دُم بی بی سی نیز بارها پخش شد، توله ی امام خامنه ای آغ مجتبا و توله سگ مذکور، جز گونه ی نایاب از دوقلوهای متشابه هستند.
در این تحقیق که به سرپرستی استاد دکتر پروفسور احمقیان و همکاری استاد دکتر کردان و سگ نژاد قدیمی -هاپو حسین شریعتمداری- انجام شد، پس از حفاری مستراح بین الحرمین و روسپی خانه ی کربلا، بقایای استخوان های گندیده و اسکله ی کله های پوک و گنده و از مغز تهی ائمه السادات و الهدا به ترتیب حسن و حسین و تقی و نقی و فاطی و خدیجه و ام الکلثوم و ام السلمه و غیره، معلوم شده که نژاد سادات خمینی، خامنه ای، خاتمی، جنتی (با پارتی بازی)، اکبر کوسه رفسنجانی (با پارتی بازی) و غیره به آنان امامان همام می رسد.
گفتنی است قرار است از سنده ی این سگ در حرم امام راحل پرده برداری شود.

من از بنگاه لجن پراکنی بی بی سی بیزارم!

پژوهشگر ژنتیکی که از طریق رسانه ی همیشه خرابکار بی بی سی، ادعا می کند، ایرانیان از نژاد آریایی نیستند، یکی از اعضای سازمان میراث (ضد) فرهنگی رژیم است و پس از این کشف بزرگش (!) بدون درنگ با خبرگزاری ایسنا گفتگو می کند تا با خرسندی اعلام دارد که دی ان ای ایرانیان با دی ان ای آریاییان متفاوت است. خنده دار تر از این مگر می شود؟!

می خواستم برای ردِّ گفته های این به اصطلاح دکترای ژنتیک، با دو تن از استادان یکی در عرصه ی تاریخ ایران باستان در درون ایران و یکی پرفسور ژنتیکی در آلمان تلفنی پرس و جو کنم، که دیدم این ادعا بی اساس تر از آن چیزی است که نیازی باشد به لحاظ علمی اثباتش کرد...

هر چند در گفتگویی کوتاه با استاد فریدون جنیدی، شاهنامه پژوه بزرگ، فرنشین بنیاد نیشابور و استاد زبان های باستان، تنها به یک جمله ی ارزشمند ایشان بسنده می کنم که:

"دل قوی دارید که ایران همواره سرزمین نیاکان آریایی ما بوده و این سرزمین را سده ها از گزند دشمنان و تازشگران تا به امروز رساندند!..."

حال برگردیم به ادعای مسخره ی پژوهشگر معلوم الحال؛ با خرد هر چند خُرد خویش، کوتاه پاسخم را می دهم:

1) گویا در این پژوهش، سرچشمه و مبنای آزمایش، "قفقاز" به عنوان مرکز نژاد آریا گرفته شده؛ در حالی که بر اساس گفته های اوستا و شاهنامه و یافته های دو دانش باستان شناسی و زمین نگاری که هر دو گفتارهای اوستا و شاهنامه را تایید می کند، مرکز نژاد آریا، تاجیکستان کنونی می شود؛ زیرا در اوستا، واژه ی ایران ویج (ائیریا وئیجه) یعنی مرکز نژاد آریا، آمده است که بر اساس دانش زمین نگاری این سرزمین که در اوستا از آن با نام کناره ی دریای چیچست (ارومیه) یاد شده، همان تاجیکستان کنونی می شود. و اگر امروز به بافت ریخت نژادی مردمان قفقازی در نگریم در می یابیم که چنین سرزمینی از پس چندین تازش و ویرانگری، نمی تواند دست نخورده مانده باشد و این را می توان از چهر(نژاد) و چهره ی ساکنان آن سامان دریافت.

2) در روزگار باستان، پیش از آنچه که امروزه از آن به نام "مهاجرت آریاییان" یاد شده، مرکز ایران کهن آن روزگار، همین تاجیکستان و ایران ویج بوده. یعنی مرکز نژاد آریا، میان و میانه ی ایران بوده و در واقع مهاجرت آریاییان چیزی جز نقل مکان به سرزمین های گرم تر و جنوبی تر، بخاطر سرمای شدید نبوده است و این است همان مهاجرت آریاییان. پس اگر ایرانیان، که ایرانشان میان و میانه جهان باستان بوده و مرکز سکونت آریاییان را در برگرفته بوده، آریایی نیستند، کدام سامان، از پس چندین جنگ و ویرانگری آریایی هستند و آریایی مانده اند؟

3) به فرض که انجام چنین آزمایشی ممکن باشد، که اگر هم باشد بسیار سخت، طولانی و نیازمند پژوهشی بس گسترده است، مواردی که مورد آزمایش قرار گرفته اند (به گفته ی محقق: 2600 نفر) نخست اینکه باید برای گزینش هر کدام از آنها، این نکته را در نظر گرفت که صرف زندگی کردن کس یا کسانی در جا و مکانی، به معنای از آنها بودن نیست و شاید بررسی زادمان و نسل اینها، خلاف این ادعا را ثابت کند. پس انتخاب این تعداد، بسیار زمان طولانی را می برد و صرفا یک پژوهشگر دانش ژنتیک نیم تواند به تنهایی این تحقیق را انجام دهد. دو دیگر اینکه) صرف همانند نبودن دی ان ای دو گروه مقایسه شونده، به معنای عدم وجود نژاد آریایی نیست (صرف نظر از اینکه مبنای پژوهش نیز اشتباه بوده!)

4) ایرانیان دارای کهن ترین زبان و فرهنگ جهان هستند، زبان اوستاییشان مادر همه ی زبان های زنده ی دنیا است، ادعای وابسته بودن این زبان کهن به شاخه ی موسوم به هند و اروپایی، راهی است برای چسباندن تاریخ فرهنگ و زبان مختصر غربی ها به ایران کهن. پس بجای آنکه پژوهشگران اروپایی یا دل باختگان ایرانی آنها بیایند و در چند و چون کهن یا غیر کهن بودن فرهنگ و نژاد ایرانیان روده درازی کنند، بهتر است رد پای تمدن نداشته و نبوده ی غربیان را به چالش بکشند که اینها از کجا آمده اند و بن و ریشه یشان از چیست؟

5) جناب محقق زرنگ بعد از همه ی سخنانش، ادعا می کند که نژاد ایرانیان غیر آریایی به نژادی ده هزار ساله مربوط به دوره ی کشاورزی می رسد! پرسش اینجاست که این نژاد چه نژادی است، نامش چیست، مشخصه هایش چیست و مبنای بررسی و شناخت و نمونه ی آن از کجا آمده است؟!

اما این پژوهش صوری،  آنجا خنده دارتر می شود که کارخانه ی آخوند سازی –بی بی سی- به سرعت بحث "سادات" را وسط می کشد و اینگونه استنباط می کند که اگر نژاد مهاجران و مهاجمان بر ایرانیان اثر نگذاشته، تخم و ترکه ی سادات به چه کسانی می رسد؟! محقق، ادعا می کند که نسب و تخمه ی سادات در ایران به سادات در هزار و چهارسد سال پیش می رسد! خوب، پرسش اینجاست که نخست) منظور از سادات هزار و چهارسد سال پیش عرب چه کسانی هستند؟ همان ها که به سرزمین ایران تعرض کرده و با تجاوز به زنان ایرانی "کودکان پدر ناشناخته" زاده شدند و این کودکان سید و امت اسلامی نام گرفتند؟! اگر اینها هستند که کجای این جای افتخار و فخر فروشی دارد و جز افسوس و اشک از ستم تازیان وحشی چیزی ندارد. دوم) پژوهشگر نگفته که دی ان ای سادات ایران با دی ان ای جمجمه و استخوان کدام امام و ولی و نبی اسلامی می خواند؟ و اساسا اگر برای غیر آریایی بودن ایرانیان، دی ان ای استخوان های برجا مانده در شهر سوخته، راهگشا بوده، استخوان های سادات هزار و چهارسد سال پیش از کجا آمده!

این چند مورد به ذهن من رسید، هرچند که این تحقیق ارزش علمی آن را ندارد که بیش از این رویش تمرکز شود اما کارشناسان گرامی اگر گفته هایی دیگری در اثبات یا رد این فرضیه دارند، بیاورند.

در پایان باید این نکته را افزود که بنگاه خبر پراکنی آنگلستان، سازمان مخوفی است که سیاست های استعمارگرانه ی روباه پیر را پیاده می کند و اینها این بار به روی پاشنه ی آشیل و چشم اسفندیار جمهوری اسلامی یعنی فرهنگ ایرانی و هویت ملی دست زده اند. رسانه ای خبیث که دستش با رژیم اسلامی در یک دست است.

لینک برنامه ی آیت الله بی بی سی (اکثر ایرانیان آریایی نیستند)
سروش سکوت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر