۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

فراخوان جنبش ملی ما هستیم در خصوص 25 بهمن، روز همبستگی ملی



قسم به آزادی؛ قسم به حرمت انسان

فراخوان پشتیبانی و همبستگی با رستاخیز مردمی در مصر و سایر کشورهای دیکتاتور زده ی خاورمیانه
در ایران، اروپا و آمریکا
از سوی: جنبش ملی ما هستیم

هیتلرها و چنگیزها و وابستگان قبیله ی جنگ و جنایت آمدند و رفتند
و بن علی ها و سید علی ها و پیروان آیین کشت و کشتار می آیند و می روند
و کورش ها و مادر ترزاها و نلسون ماندلاها و دلبستگان قبله ی مهر و مدارا می آیند و هرگز نمی روند
و خون ژاندارک ها و نداها و خواستاران آزادی و آزادگی می رود و هرگز بند نمی آید.
 
فراخوان جنبش ملی ما هستیم در خصوص 25 بهمن،
روز همبستگی ملی

25 بهمن روز اتحاد ملی

پیشگاه ملت مبارز و ستم کشیده ایران!
تظاهرات 25 بهمن آری! کسب اجازه از وزیر کشور نامشروع خیر!

ملت عزیز ایران  همانگونه که میدانید  سخنگوی جنبش ملی ما هستیم  جمعه گذشته در برنامه روزانه خود اعلام کرد نخستین فراخوان عمومی جنبش ملی ما هستیم در سال جاری با موضوع حمایت از مردم تونس و مصر برگزار  خواهد شد
ایشان اعلام روز و ساعت برگزاری این برنامه را  به آینده موکول کرد که 24 ساعت پس از آن آقایان موسوی و کروبی  روز و ساعت آن را اعلام کردند  اما از انجا که  فراخوان ایشان با عنوان وزیر محترم کشور منتشر شده است و قاعدتا این خطاب  به نوعی مشروعیت بخشیدن به یک عضو کابینه  دولت غیر قانونیست  جنبش ملی ما هستیم  اعلام می دارد:

1) این درخواست  با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در داخل کشور بهتر بود  خطاب به وزارت کشور و نه وزیر کشور منتشر می شد و به این لحاظ مورد ایراد ماست.
  
2) علیرغم این ایراد بمنظور اتحاد و همبستگی همه نیرو های آزادیخواه جنبش ملی ما هستیم  در 25 بهمن  با همان موضوع طرح شده اعلام میکند  که ما به این فراخوان  پاسخ مثبت میدهیم و همراه با آنان  در داخل کشور اقدام خواهیم کرد.

3) در خارج از کشور در صورتی که  هموطنان عزیز عضو جنبش سبز بپذیرند  که ما  پرچم شیر و خورشید خود را همراه داشته باشیم  از تمام این اجتماعات  حمایت کرده  و با تمام توان  در این برنامه حضور خواهیم یافت  جنبش ملی ما هستیم  ضمن احترام  به همه نظرات  و عقاید  انتظار دارد  سایر هموطنان نیز  در جنبش سبز  علیرغم  عدم  باور به  پرچم شیر و خورشید  تحمل  حمل این پرچم  از سوی یاران ما را داشته باشند.

هموطنان عزیز،  25 بهمن میتواند نقطه عطفی در مبارزات آزادیخواهانه  ملت ایران باشد. به این لحاظ همراه با هم  با حضور در این اجتماع  این روز را به "روز همبستگی ملی" تبدیل کنیم.

جنبش ملی ما هستیم
تهران – بهمن 2570 ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر