۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

تقدیم به همه ی باشندگان و کوشندگان فرهنگ و هویت ایرانی در کمیته ی بین المللی نجات پاسارگاد


ایران

سرزمین مردان و زنان اهورایی ... سرزمین فروهرهای پاک و اهورایی

سرزمین امشاسپندان ... سرزمین سپندارمزد

سرزمین شهریاران اهورایی ... که به یاری اهورا مزدا ... می کردند در زمین خدایی

سرزمین انديشه پاک ... گفتار پاک ... کردار پاک ... رسم و آیینی آسمانی ... که نفوذ کرده در دل و خاک

سرزمین زرتشت اسپیتمان ... فرستاده اهورا مزدا درایرانمان ... با اندیشه هایی از آسمان

مردی هخامنش ... نیکو روش ... که رخنه کرده در وجود ایران ... با افکار مزدیسنایی خود

اندیشه اشوزرتشت ... رسیده است به ما پشت به پشت

و تو ای ائیران وئیج

سرزمین مقدس مزدا اهورا ... می ستایم مردمان پاکت را ... می فشارم در مشت ... گرانبها خاکت را

سرزمین شهریاران فاتح ... بندگان اهورا. باشکوه و قاطع

می ستایم فر شهنشاه بزرگت را ، کوروش اسطوره ای

که چون نام خود می درخشید بر آسمان تاریخ ایران زمین

براستی که او کوروش بود ... وچون خورشید ... می درخشید ... بر سرزمین جمشید

او شید جان من است ... و گرما بخش روان من است

و می ستایم پایتخت چون خودش اسطوره ای او را  "پاسارگاد"

سرزمین محبوب اهورا مزدا ... سرزمین خاطرات جوانی کوروش ... اقتدار کوروش

سرزمینی که نفوذ کرده درجان من ... اندیشه من ... و سودای اوست همیشه همراه من

و اکنون دراین زمانه ویرانگر ... پاسارگاد ... این تک چراغ فروزان تاریخ سرزمین من

می رود رو به نابودی ... و خواهم که بسازند برایم طابوتی...از جنس پاسارگاد ... ولی افسوس

و خوشا به حال کوروش بزرگ  ... آن فاتح جهانگیر ... سیروس بزرگ ... با شخصیتی سترگ

با آرامشی ابدی ... خفته است در پاسارگاد

و نگهدار اوست مزدا اهورا ... که حفظ می کند پاسارگاد او را

زنده باد کوروش بزرگ ـ به امید بازگشت ایران به دوران با فر و شکوه گذشته.

(برگرفته از تارنمای امرداد)

ششمین سالگشت بنیانگذاری و برقراری کمیته ی بین المللی نجات پاسارگاد گرامی باد

سروش سکوت
4 شهریور ماه
26 اگوست

۲ نظر: