۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

فراخوان برای تحریمِ سراسریِ صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ماه رمضان



"تحریم این رسانه ی غیرِ ملی، خویشکاریِ ملی است"

در آستانه ی ماه رمضان که رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی، برای جلب توجه مردم و افزایش بینندگان خود، فیلم ها و برنامه های زیادی پخش می کند، باری دیگر رژیم اشغالگر اسلامی، از این تریبون به تخریب شخصیت های مخالف خود و زندانیان سیاسی و غیر سیاسی بی گناه پرداخته است.

پخش شو تلویزیونی ناجوانمردانه و مذبوحانه ی اعتراف گیری تحت شکنجه ی "سکینه محمدی آشتیانی" زندانی بی گناه محکوم به مرگ (سنگسار) در برنامه ی موسوم به "بیست و سی" شاهدی دیگر از گسترش ترس و به شمارش افتادن نفس های پایانی نظام جمهوری اسلامی می باشد.

بعد از بیش از یک سال از کشت و کشتار علنی و زندانی کردن صدها تن از جوانان این مرز و بوم، به دست پلید حکومت مذهبی، چشم امید همه ی زندانیان و خانواده های جانباختگان راه آزادی به تک تک فرزندان ایران است.

از آنجا که در مبارزه علیه رژیم، همیشه اعتصاب ها و تحریم ها از اولویت بالایی برخوردار است، لذا نگارنده پیشنهاد می کند در پاسخ به اعترافات مسخره ی تلویزیونی از زندانیان بی گناه (و بویژه مورد خانم سکینه محمدی آشتیانی که دیشب پخش گردید)، از تماشای برنامه های مضحک تلویزیون نظام جنایتکار جمهوری اسلامی در ماه رمضان به طور کامل خودداری شود.

بی تردید تحریم این رسانه در ماه رمضان - که یکی از پرمشغله ترین ماه های کاری این رسانه ی دروغ از نظر برنامه سازی است- می تواند خسارت های جبران ناپذیری بر پیکره ی دروغگویان سودجوی این سازمان ضد مردمی باشد، سازمانی که بوسیله ی وزارت اطلاعات و بیت رهبری اداره می شود.

فراموش نکنیم، چهار نفر از بانوان ایران زمین به جرمی ناکرده به مجازات غیر انسانی سنگسار محکوم شده اند و ده ها تن از زندانیان سیاسی نیز در معرض اعدام و احکام سنگین قرار گرفته اند.

پس بیایید همه با همه در "کارزار تحریم سراسری صدا و سیمای حکومت ددمنش اسلامی در ماه رمضان" بپیوندیم. از همین الآن شروع کنیم، بر روی تمامی سریال های مسخره ی تلویزیون خط قرمز بکشیم.

این یک وظیفه ی ملی است.


سروش سکوت

21 امرداد 1389
12 اوت 2010

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر