۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

فراخوان براي گردهمايي پرچمداران شير و خورشيد و پشتيبانان ايران آريايي براي سي خرداد ؛ روز ندا


نديدم به گيتي كه نام آوري
 زند تير بر سينه ي دختري

مگر دون و پستي ، فرومايه اي
 و يا آنكه باشد ز غيرت بري

به روي زن و دختر آتش گشود
 چو موشان مخفي به مخفي گري

ندا آمد از آسمان بر زمين
 كه رسوا كند مكر و حيله گري

خونِ "ندا" ، اين شيردخت ايران زمين و صدها زن و مرد ديگر در خردادماه سال گذشته به دست اهريمن حاكم بر ايران به زمين ريخته شد ؛ ندا ، نماد زنان دلاوري است كه در اعتراض به اصل و اساس نظام حاكم بر ايران و براي بازپس گيري پرچم ملي ميهنش جانش را هديه داد.

زنان و بانوان پاك اين مرز و بوم سده هاي بي شمار است در راه آزادي وطن و مبارزه با بيگانگان ، هم پاي مردان و كدبانان جنگيده اند و خونشان بر زمين ريخته است ؛ گردآفريد ، آرتميس و يوتاب (خواهر آريوبرزن) نمونه ي زنان دلاور ايران زمين اند كه جنگيدند و جان دادند.

روز 30 خرداد ، به نام "روزِ ندا" (نماد آزادي خواهي مردم ايران) نام گذاري شده است ؛ پس وعده ي همه ي ما 30 خرداد در اعتراض به جنايت هاي نظام اهريمني حاكم بر ايران و به حرمت خون نداها و اشك هاي مادران نداها ، با شعارِ "ما هستيم ندا ، ما هستيم سهراب ، ما هستيم ترانه ، ما هستيم ايران و پاينده ايران" به هر شهر و كوي و برزن و خيابان خواهيم رفت.

***

در مملكت چو غرش شيران گذشت و رفت
 اين  عو عو  سگان   شما  نيز  بگذرد

و شما اي سران جمهوري اسلامي ، اي اهريمنان ، ضحاكان و بيگانگان ؛ بعد از سي سال جنايت و يك سال كُشت و كُشتار آشكار ، ديگر زمان آن رسيده كه بار سنگين خشم مردم ايران ، پايه هاي سست حكومت و ولايتتان را از جا بركَند. خشم مردمي كه فرزادها ، آرش ها و محمدرضاهايشان را اعدام كرده ايد ؛ نداها ، ترانه ها و سهراب هايشان را به گلوله بسته و يا به زندان افكنده ايد ، سربازايستادن ندارد.

بدانيد ، زنان و مردان ايران زمين ، فرزندان كاوه آهنگر و فريدون تا پايين كشيدن پرچم جعلي شما و برافراشتن پرچم ملي و ميهنيشان – پرچم شير و خورشيد – از پاي نخواهند ايستاد. منتظر 22 خرداد ، روز همبستگي ملي و 30 خرداد ، روز ندا باشيد.

پاينده ايران و برافراشته باد پرچم شير و خورشيد بر بلنداي برج شهياد و سرتاسر ايران

ما هستيم

***

فراخوان به تجمع در سالگرد قتل ندا در شبکه اینترنت

فیس بوک و Twitter

در سی ام خرداد سال گذشته گلوله دژخیمان ضحاک زمان قلب پاک دختر ایران زمین ندا آقا سلطان را شکافت و گل زندگانی او را پرپر کرد.میلیونها نفر در جهان با دیدن صحنه های به خون غلطیدن ندا همراه با ایرانیان گریستند.

در سالگرد شهادت ندای آزادی ایران همه با هم عصر روز یکشنبه سی ام خرداد در محل شهادتش در خیابان کارگر شمالی تقاطع خسروی و صالحی گردهم می آئیم و شمعی به یاد مظلومیت او روشن خواهیم کرد.

برای دیدن نقشه محل شهادت ندا اینجا کلیک کنید.
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=35.719149,51.391831&daddr=&hl=en&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=35.719113,51.391844&sspn=0.00351,0.008272&ie=UTF8&z=17

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر