۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

شادباش پرواز پیروزمندانه ی کانال یک به ایران و اروپا


رقص پیروزی چه زیباست...

یاران، ایرانیان!
دقایقی پیش، جنبش همیشه سرفراز ما هستیم به یک پیروزی بزرگ دست یافت. 
با وجود همه ی سانسورها، کارشکنی ها و ناجوانمردی های عوامل پیدا و پنهان جمهوری اسلامی، برای قطع صدا و تصویر کانال مردمی و ملی یک از ایران، به همت اعضای جنبش ملی ما هستیم و ایرانیان وظیفه شناس و میهن پرست پس از 168 ساعت تلاش مداوم، بالاخره، در صبحگاه امروز، هزینه ی پخش ماهواره ای کانال یک در ایران و اروپا مهیا شد.

بی گمان این پیروزی و این رای آری هم میهنان به کانال یک، جنبش ما هستیم و سخنگویی شهرام همایون، پیروزی همگی شبکه های لس انجلس ضد جمهوری اسلامی است.

168 ساعت پرواز پر افت و خیز هواپیمای تلویزیون کانال یک، زیباترین پرواز زندگی تک تک ما بود... انگار هر کداممان بال درآورده و در آسمان نیلگون ایران به پرواز درآمد بودیم... تا چشمهایمان را بشوییم، دل هایمان را بپیراییم و با آن روح جلایافته به ایرانمان بنگریم...
خلبان همیشه سرفراز این پرواز هیچ کس نیست جز شهرام همایون، سخنگوی راست و درست جنبش ملی ما هستیم؛ که در این پرواز فروتنانه و جان برکف بیش از 168 ساعت برنامه ی مستمر را گذاشت، تا ایرانیان یاد بگیرند که چگونه پرواز کنند و بفهمند که در بال های بسته ی آن ها چه نیروی بزرگی است؛ نیرویی که کرکسان زشت خوی را بال و پر می شکند و عقاب وار بر ستیغ البرز کوه اوج می گیرد. شهرام همایون، همو که در این راه دراز آهنگ و بیوناک، بهترین سال های زندگیش را در راه سرفرازی ایران و آگاهی ایرانی گذاشت.
جا دارد در اینجا از تلاش ها و جان فرسایی های همه ی هموندان کانال یک و جنبش ملی ما هستیم و همه ی یاری گران نقدی و غیر نقدی کمال سپاسگزاری صورت گیرد.

ای کاش همیشه از این پروازها برای ما باشد تا چگونه پریدن را یاد بگیریم؛
و انگار از برکت پرواز کانال یک و نیروی ما هستیم برفراز آسمان ایران، پس از مدت ها ابرهای باران آور هم در آسمان مه گرفته دیده می شود...

این پیروزی را در این دقایق صبح زیبا و نقره گون ایران از طرف خودم و همه ی یاران درون ایران شادباش می گویم
ما هستیم

ساحل افتاده گفت، گرچه بسی زیستم
هیچ نه معلوم شد، آه که من کیستم

موج ز خود رفته ای تیز خرامید و گفت:
«هستم اگر می روم، گر نروم نیستم»

سروش سکوت

22 آذر ماه 2569

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر